I’m Back~ and with a bit of Cosplay too~!

SOOOOOOOOOO…….

 

Its been a while LOL.

Urm…. sooo~ I’ve been a little busy, took a fashion course, passed it too~ with 4 merits and all ๐Ÿ˜€

Urm got a boyfriend? I suppose that’s news too lol, got a job? is that news? I’m not sure LOL

 

hmmm… what else? I opened an Etsy store for my BJD clothes sales ๐Ÿ˜€ย https://www.etsy.com/uk/shop/PKKoRa

That’s the link if anyone wanted to know lol

I moved out from my Nan’s and into my Mums, which is a little more easy on me when it comes to my own freedom on doing what i want to, its just crowded ๐Ÿ˜ฆ currently looking for a studio flat with my boyfriend hopefully we will have a bit of luck soon enough.

 

Well as I have nothing much else to update about, mainly because my memory sucks, if I remember anything ill do a little interlude in the next part of the post haha.

 

So Expo’s coming up once again~ and so me and my friend have chosen a few characters to cosplay as~

MARIK AND BAKURA~! FROM YU-GI-OH~!

I am going as Marik and ma Lurvly friend is going as my partner in crime Bakura~

We’ve both completed our outfits~

here is the process~

My Rod’s process to completion

๐Ÿ˜€

Then I also made my friends millennium Ring

WHOOP~! im getting excited again just posting this post up XD. So as for process to completion on my actual costume heres the pictures for that ๐Ÿ˜€ with commentary more than likely hehe :3

 

This is my wig when it first came took a bit of work trying to get it into the way i needed but it does look awesome now~ ๐Ÿ˜€

This was it halfway done when i was at the hair spray point haha

once i got the eye makeup sorted out and contacts in ๐Ÿ˜€

So got the jewelry and top sorted and a pair of black trousers, though i might changed the trousers to another pair of mine lol
and heres my friend as Bakura ๐Ÿ˜€

ITS AWESOME~!

And so we wait for Expo~ ๐Ÿ˜€

 

just one week to go!!! imma so excited!!! WHOOHOOO!!!!!

 

note to self…. gotta get ticket on friday HAHA

 

well thanks for reading and keep an eye out for expo pics ๐Ÿ˜€ ย and possible dolleh pics too :3 got a few new dolls since last time I blogged :3

one of which is going through a mega (for me) mod at the mo :3

anyhu, i shall ‘talk’ later ๐Ÿ˜€

 

~Kai

Advertisements

Pokemon (Oh yes I went there…)

Okay so i’ve recently begun watching Pokemon Black and White (Best Wishes) and I’m having trouble understanding certain things.

One of the main things being Ash’s (Satoshi’s) Age….

He’s 10, I mean thats okay and I wouldn’t have a problem with it if he wasnt 10 at the beinging of Season 1, Black & White being Season 10… wait no… just checked wikipedia… its Season 14… THATS EVEN WORSE!

He’s fuckin Peter Pan. (not litterally of course) o.o

how has he not aged through 14 Seasons?! I’m almost certain that sevral days have past during episodes and when you add up the amount of episodes (600 and something) and the fact that some episodes even show that more than 1 day has past, it logically makes no sense what so ever that hes still 10.

I do feel that I just might be looking a little too much into this….

ONTO THE NEXT POINT!

This point still makes me lol.

How have Team Rocket become so cool?

i swere the last season of pokemon i watched was, funnily enough not Season 13 but it was the Diamond and Pearl Season it was either Season 11 or 12 lol, they were searching for Pikachu every day and get ‘blasted off again’. Now all of a sudden there Awsome secret bad agents who dont get all bent out of shape when they get beat by ash! its WEIRD! but kinda cool too.

Oh and another thing… WHY OH WHY coulnt they have just LEFT the team rocket theme song/ intorduction thing at the one it was in season 1 that was the coolest one! it rhymed and everything. its just getting utterly rediculous now… :/

Oh well.

Yeh that was my surprsingly short rant about pokemon.

As much as i love it… it really needs to sort things out or explain things to fans of the original pokemon generation like moi.

*le sigh*

Kai o

[Cosplay] Sengoku Nadeko – Finished!

YAY! ive finished the cosplay!!!! *wipes brow*, now all i need to do is collect a pair of trousers from my mum clean my booties and were all set for sat and sun!!! ๐Ÿ˜€

Also… i got the sizing wrong for the cosplay for Koyomi Onii-chan, for kyouya wrong, so instead of it being an SD outfit, it turned out to be an MSD… which is quite handy considering Takuya has black hair so i didnt need to go out and find a black wig for kyouya ^^; so Taku-Chii is now my new Koyomi Onii-Chan ๐Ÿ˜€

oh an on a last note! IVE ACTUALLY FINISHED THE SERIES NOW XD yes i fail aswhilst starting this cosplay i had only got to episode 6 of Bakemonogatari, which just made no sense what so ever, so i sat myself down on Monday and watched the rest of the episodes *thumbs up* so now im all set hehe.

Anyhu, im gone. Got back into Dofus again so its time for my Daily session xD

Ja.

~Kai

[Cosplay] Nadeko Sengoku

Well Im sure that anyone who reads my blog should know by now, that im doing a Cosplay of Sengoku Nadeko from Bakemonogatari for MCM Expo.

Im going in her Casual Outfit on the Sat… but i might also be doing the school uniform ver. on the sunday ๐Ÿ™‚ Depending on my Materials and Botheredness xD

Ill Keep an update on here and for people who follow me on twitter on Twitter too ;

Hmmm on another note… I really need to watch the episode of Bakemonogatari shes in xD

Ive only watched episodes 1-6 ( i tink thats the one thats starts with girl possessed/whatever by the monkey….)but ive got them all on CD waiting to watch, i just havent got round to it yet. Will do it sometime this week though. Need to get her character right and her theme song actions right too lol will possibly be singing along and dancing(well not really) to that song at somepoint during the day :3 I do love Renai Circulation lol.

Oh and Kyouya, As always shall be Cosplaying too, He shall be going as Araragi-san, i think it would be cute to have a mini Araragi-san :3 just gotta find some cheap black fur… anyone have any that they wouldnt mind passing along to me? ๐Ÿ˜ฎ

Nyah~

*coughs*

Yeah so Keep an eye out for Progressssss~

~Kai

Kagamine Len – Spice [Vocaloid]

o.o MY IMAGE OF A CUTE AND SWEET LEN HAS DISAPPERED!!!!!! >.< WTF?! this song is old but still… this random hot new sexy len has appered.

WATCH IT I SAY!!!!

*drools* gah…. Sexy Len… so unfair… my image of him is compleatly ruined xD

in a good way….

no no…

in a GREAT way xD

hmmm well thats all… im on a vocaloid hype again so there might be more posts of random vocaloid songs i like lol keep and eye out if you like vocaloid :3

~Kai

Rules on How to Date an Otaku Guy~

Okay In Relation to my Last Post – Rules on How to Date an Otaku Girl~

This is My Rules on How to Date an Otaku Guy :3 and this ones totally based on me and boyfriend xD

4 Rules on how to Date an Otaku Guy.

4. Gaming

If you Wernt into gaming before, Try to be now, cause no doubt he will want you to play on the Xbox/PS3 when your’e round for a visit. and if your all ready a Gamer, Try to get into games you wernt neccicarlally into before, such as Racing, Fighting, Shooting. Sure you might suck but ill bet you you will have more fun than you would if you didnt play those games ๐Ÿ˜›

3. Learn not To get Jealous of Anime/Manga girls.

Sad but True. If he loves to chat about his Anime/Manga Girls and how cute they are, dont take it to heart. Honestly if you get jealous over ever 2D girl he finds cute youll go insane. There really no point to it, plus you genrally get used to it after a while. Plus you can always just go on about how you think certain Anime/Manga Guys are cute ;3

2. Treat him once and a while.

*coughs* totally stealing this from the last one… but it genrally can be applied both ways, If hes spending a long time looking at something or talking about a certain figure or manga/anime dvd alot, but he cant buy it for one of many reasons, Surprise him with it for his birthday or christmas! …but make sure you get the right thing xD

1. Quotes from @UiNeonskittles (on Twitter)

Yes I shall put both of the Quotes down in the same Rule because im just that awesome! *coughslazycoughs* *giggles*

“Dont be offended when he spends more or Dolls & Figures than on you.” – Totally Agree with that xD theres no use getting upset about it, just accept it… and then try to steal them when hes not looking ;D

“Otaku guys are usually really romantic as they copy what they see in anime” – :3 like i said in my last post on rules on how to date an otaku girl, Otaku girls love it when there boyfriends Genrally act like the guys they see in there Shoujo manga/Anime, and Otaku Guys genrally act like the guys they see in animes, so its Win Win! well for girls who like to have a romantic boyfriend, and i think every girl out there does, and if you dont then SORT IT OUT! ;P

Well I hope everyone likes my rules! :3 i certainly enjoyed writing them! *giggles*

Peace Out Yo!

~Kai

My Rules on How to Date an Otaku Girl~

Well I Recently watched a film called “How to Date an Otaku Girl”

And i thought to myself, ‘hmmm wouldnt it be cool if i wrote out a small list of rules to stick to when dating an Otaku/Fujoshi (Yaoi Fan girl) girl?’ So thats what im going to do, Maybe afterwards ill do one on how to date an Otaku Guy :3

Im not compleatly sure if this is going to be for Otaku guys who have an Otaku girlfriend or just regular guys who have an Otaku Girlfriend but just read it anyhu lol

4 Main Rules when Dating a Otaku/Fujoshi

 

4. Cosplay with her once in a while.

Even if you dont like Dressing up as Anime characters and/or you just like taking photos of them or whatever. I can bet you any money that she really wants you to dress up as the male character to one of her favourite parings just so she can be the female side. An Example or two would be, You Cosplaying as Sesshoumaru so she could be Kagome… okay maybe that was a bad example as there not exactly a canon pairing in Inuyasha… but still.. okay another, You Cosplay Hinata, and She Cosplays Yui, Or Vincent and Yuffie (YES THEY ARE CANON DAMNIT!) Or Otonashi andย  Tachibana(Tenshi) or Hibari and Tsuna… >.> had to add the complimentary Yaoi one in there just incase :P… and yes i know there are two angel beats refernces… but its in my head atm lol.

3. Treat her once in a while.

If she suddlenly spot something and start squeeling like mad, then sighs and puts it down, Or she continually go on about wanting a certain figure or manga,ย  It probably means she really wants it but either cant buy it cause shes out of money or she needs to buy something else so she cant buy it, I suggest either buying it for her after shes vacated the area and hide it till later and surprise her or take not of what it is and get if for her for her birthday/Christmas (after making sure she hasnt already got it of course) She will appricaiate it so much and Good things shall come! ;). This rule is kind of a General Girl rule, weather shes an Otaku or not doesnt really matter with this one.

2. Shoujo Manga / Anime

The Majority of Otaku Girls like to try and relate to the girls in Shoujo Manga/ Anime. I suggest, Watching some Shoujo Anime or reading some manga, and Taking notes of some of the guys actions, Likes hugs from behind the whispering sweet things into her ear like ‘you look really cute in that outfit’ or soemthing along those lines, always get a girls hear racing. Or Maybe if your home alone, Pressing her against the wall and Looking into her eyes then kissing her…*has a stupid grin on her face* seriously just imagining it makes my heart go off on one. ^^ Just check out some Mangas or Animes (tho i suggest Manga…cause i can reccomend ones then :P) and look at the romance scenes, and if then Check out some JDramas or KDramas :3

1. Yaoi (Fujoshi)

Most Female Otaku’s are Fujoshi’s as well Which for those who have no idea what the term means (as i didnt just untill yesterday xDย  even though i am one myself) “Fujoshi (่…ๅฅณๅญ, lit. “rotten girl”) is a pejorative Japanese term for female fans of manga and novels that feature romantic relationships between men. Fujoshi enjoy imagining what it would be like if male characters from manga and anime, and occasionally real-life male performers as well, loved each other” (Totally Copied that from Wikipedia lol) Even if you dont like it, Just try to except it. If you dont mind it, then sit down and watch it once in a while with her or Read one of her books so that when she starts going on about it it you at least understand whats shes saying and can maybe even throw in your own comments?

 

Anyway Those are my Rules when Dating a Female Otaku/ Fujoshi. Ill see if i can do one for How to Date an Otaku Boy too ^^

Hope You enjoyed it ๐Ÿ™‚

~Kai